Replay partnerem Barçy
FC Barcelona podpisała umowę z włoskim koncernem odzieżowym Fashion Box, który szczyci się produkcją oraz sprzedażą całej gamy linii najlepszej jakości odzieży dżinsowej. Jej marki Replay, Replay & Sons, We Are Replay czy Red Seal są rozpoznawalne na całym świecie. Na mocy podpisanej umowy Fashion Box stał oficjalnym sponsorem dostarczającym wyjściowe stroje i obuwie dla członków pierwszego zespołu, a także pozostałych sekcji klubu. Współpraca będzie trwać przez cztery najbliższe lata.
Replay oprócz strojów wyjściowych pierwszemu zespołowi będzie dostarczać również ubrania na co dzień. Podobnie jak Barça ma swój wyjątkowy, atrakcyjny styl gry, tak wspomniana marka tworzy innowacyjne ubrania z wykorzystaniem tkanin dżinsowych. Specjalnie dla sportowców Barcelony słynna firma odzieżowa z luksusowych tkanin stworzy ekskluzywne i niepowtarzalne stroje wyjściowe.
Dyrektor Generalny Fashion Box, Matteo Sinigaglia, o współpracy z Barceloną powiedział: "Jesteśmy bardziej niż zadowoleni z tego partnerstwa. Zarówno Replay jak i FC Barcelona dołożą wszelkich starań, aby uzyskać doskonałość w swoich dziedzinach, a Barça, należy to przyznać, nie jest dla nas jedynie partnerem, ale również doskonałym źródłem inspiracji. To jest pierwszy raz, gdy firma dżinsowa przenosi się do świata futbolu. Jesteśmy pewni, że produkt, który dla nich rozwijamy zaskoczy cały świat".
Swoje zadowolenie z podjętej współpracy wyraził także Dyrektor Generalny FC Barcelony, Antoni Rossich: "Fashion Box jest liderem w swojej branży, a Replay jest znaną, prestiżową marką, która podobnie jak nasze zespoły, posiada własną, niepowtarzalną osobowość. Jej produkty są świeże, dynamiczne i młode oraz posiadają styl, z którym się identyfikujemy. Zarówno my, jak i oni pragniemy podejmować działania o charakterze globalnym - w naszym przypadku chodzi o identyfikację z naszymi fanami, natomiast w ich o przemawianie do swoich klientów na całym świecie".
Kilka słów o nowym partnerze
Koncern Fashion Box został założony w 1981 roku, a swoją siedzibę ma w Asolo (Treviso). Na chwilę obecną swoje produkty sprzedaje w 50 krajach na całym świecie - w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji, Ameryce oraz Afryce. Firma posiada sieć 200 niezależnych sklepów, a także prowadzi sprzedaż internetową, na którą składa się około 3000 punktów sprzedaży. Roczne zyski Fashion Box oscylują w granicach 220 mln euro, a 85% z nich pochodzi z eksportu. Firma promuje i sprzedaje odzież, obuwie i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci pod takimi markami jak Replay, Replay & Sons, We are Replay oraz Red Seal.
Źródło: FCBarcelona.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz