EA SPORTS oficjalnym partnerem Barçy
FC Barcelona i EA SPORTS ogłosiły wczoraj porozumienie, na mocy którego przez kolejne trzy lata ta wiodąca marka zajmująca się tworzeniem gier sportowych stanie się oficjalnym partnerem katalońskiego klubu.
Dzięki tej współpracy EA SPORTS będzie miało m.in. możliwość zeskanowania twarzy zawodników Blaugrany, takich jak Xavi, Piqué, Fàbregas, Alves czy Iniesta, by następnie uzyskać wspaniałe, wysokiej jakości autentyczne modele, które widnieć będą w grze FIFA 2014. Jej oficjalna premiera zaplanowana jest na koniec września.
Głównym bohaterem najnowszej wersji gry będzie Leo Messi. Argentyńczyk nie tylko znajdzie się na okładce jej pudełka, ale również weźmie udział w globalnej kampanii marketingowej i komunikacyjnej, podczas której będzie przedstawiał produkt. FC Barcelona będzie również gościć na eksluzywnym turnieju, którego celem będzie wyłonienie najlepiej grającego w grę FIFA 2014 członka zespołu.
W ramach partnerstwa opracowany zostanie również szereg działań interaktywnych, których celem będzie zaangażowanie i zrzeszenie kibiców Barcelony, zarówno tych na Camp Nou, jak i tych na całym świecie. Przykładowo w najbliższym sezonie podczas wybranych meczów na Camp Nou EA SPORTS będzie organizować przy stadionie specjalne miejsca, tzw. EA SPORTS Dugout, gdzie kibice będą mogli grać w ich gry.
"Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że będziemy współpracować ze światowej klasy klubem piłkarskim jakim jest Barcelona jako Oficjalny Klubowy Partner", powiedział Matt Bilbey, starszy wiceprezes i dyrektor generalny grupy EA SPORTS."Pragniemy wykorzystać nasze gry jako platformę przyciągającą fanów na całym świecie", dodał.
Tymczasem dyrektor ds. handlowych FC Barcelony, Laurent Colette, powiedział: "Cieszymy się, że mamy okazję współpracować z EA SPORTS, jedną z wiodących marek sportowych i rozrywkowych, dzięki której możliwe jest również nawiązanie bliższych relacji pomiędzy grupami naszych fanów. Zachęcam wszystkich, aby wypróbować tę grę i poczuć tę atmosferę, wczuć się w naszych piłkarzy oraz robić to, co oni na boisku. Jestem pewien, że wszyscy będą się dobrze bawić".
FC Barcelona należy więc od dziś do części tych klubów, które już nawiązały relacje partnerskie z grupą EA SPORTS. Do klubów tych w Europie należą m.in. Valencia (La Liga), Tottenham i Manchester City (Premier League), Borussia Dortmund (Bundesliga), Olympique Lyon i Paris Saint-Germain (Ligue 1) oraz AC Milan (Serie A).
EA SPORTS jest jedną z wiodących marek sportowych i rozrywkowych na świecie, mogącą się poszczycić najlepiej sprzedającymi się grami wideo oraz nagradzaną technologią interaktywną. Grupa ta znana jest z licznych serii gier sportowych, do ktoórych należą pozycje takie jak Madden NFL Football, FIFA, NHL Hockey, NBA Live Basketball, Tiger Woods PGA Tour Golf oraz wiele innych.
FIFA 14 ma być wyposażona w innowacje, które uczynią rozgrywkę jeszcze bardziej autentyczną, przez co gracz ma doświadczyć więcej zabawy. Premiera gry w USA przewidziana jest na 24, a światowa 27 września. Na wybranych platformach, takich jakwww.origin.com prowadzona jest już jej przedsprzedaż.
Źródło: FCBarcelona.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz